maandag 21 maart 2016

Nog steeds rustig aan

De rillingen en koorts zijn nog steeds niet weg hoewel ik het wel onderdruk met paracetamol. Maar dat is meer tegen de pijn die ontstaat op diverse plekken in mijn lichaam.

Inmiddels al weer wat onderzoeken gehad waaronder een PET-scan en twee keer een beenmerpunctie met botbiopt. Ik kan ze prima verdragen maar ze zijn wel wat heftiger dan alleen een punctie.
Ook een MRI en katheterisatie van/in mijn hart gehad. Het blijkt dat de pompfunctie weer terug is naar 36% (was een tijd 19%). Veel beter zal het niet worden hoewel je dat wel kunt trainen door veel te wandelen bijvoorbeeld. Maar dat zit er nu niet in. Ik voel me veel te slap en lusteloos.

Alhoewel dat afgelopen week wel iets beter ging. Ik heb eigenlijk wel van alles gedaan. Wandelen ging weer iets beter.

Ook weer wat aan Alt-Holthausen gewerkt. Een lantaarnpaaltje als proef aangesloten. Dat lijkt een klusje van niets maar ik was achteraf weer kapot. (Ik moet twee trappen op om er te komen.)

Wordt tijd dat ze iets vinden en een zooi medicijnen bij mij naar binnen gooien.

Plaatjes!


 

 

2 opmerkingen: