dinsdag 11 augustus 2015

WAAR GÁÁT DIT OVER?


Dat hoor je iemand wel eens zeggen als reactie op iets kleins of ogenschijnlijk oninteressants dat door een ander geuit wordt.
In dit geval is het gewoon de titel van het eerste stukje in mijn blog waarin ik vertel wat je kunt verwachten.
 
Het is nu een jaar geleden dat ik koorts kreeg die maar niet overging, mijn voet opzwelde en na een bezoek aan de huisarts in het ziekenhuis terecht kwam. Diagnose: acute myeloïde leukemie.
Samen met Annette en de kinderen hebben we de strijd aangenomen en inmiddels heb ik twee kuren doorstaan en ben ik voorzien van verse stamcellen van een donor.
De mensen om mij heen leken het nuttig te vinden voor andere patienten dat ik mijn verhaal zou vertellen hoe ik de aml en herstel (tot nu toe) heb ervaren. Ik zelf zag dat niet zo zitten. Ik heb wel zitten neuzen op websites, fora en dergelijke maar de van de reacties op verhalen werd ik niet vrolijk en hielpen mijn eigen genezing zeker niet.

En aangezien ik behalve ziek zijn ook nog andere dingen doe in mijn leven wil ik daar ook over vertellen.
Dus een blog leek mij daar wel geschikt voor. Dan kan ik je ook vertellen over de tuin en met name de belevenissen van een aantal vogels daarin.
Ik knoei ook nog wat met kleine huizen en minimensjes dus over modelbouw kun je ook wat lezen.
En dan heb ik ook nog interesse in Kelten, Merovingers, de Plantagenets en de kruistochten.

Kortom genoeg te vertellen.
Laat ik eens beginnen met het onderwerp op de profiel- en achtergrondfoto. De Mont Saint Michel.


Nee, niet nu! De volgende keer. Je moet toch ergens naar uitzien. :)

5 opmerkingen:

  1. Kippenvel. Ben heel benieuwd naar je verhaal. Je bent inderdaad niet je ziekte, maar ook eigenwijze, eigenzinnige, liefdevolle en creatieve Michael. Onze rots in de branding, veilige haven en 1 van de liefste opa die mijn kinderen zich kunnen wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor! Ik ga je blog in de gaten houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor! Ik ga je blog in de gaten houden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga niet dubbel schrijven hoor.
      Ik ga niet dubbel schrijven hoor.

      :)

      Verwijderen